fredag 29 oktober 2010

Volleyboll-Molly

Idag har jag inte tid att blogga eftersom jag skall vara ute i idrottshallen hela dagen och döma i skolans volleybollturnering. I eftermiddag möter ett elevlag vårt lärarlag Kollegieblocket. Så istället för bloggande hoppas jag att det blir ett och annat blockande. Målet är att jag skall stoppa vår nyblivne nordiska mästare (U17) i volleyboll, Alfred. Vi får väl se hur det går.

Jag hoppas dock få andra inlägg, som handlar om en-till-en, klara under helgen. Om jag nu inte får tillbringa hela helgen på någon vårdcentral med avsliten hälsena eller hjärnskakning p g a en smash från vår volleybollkung.

2 kommentarer:

  1. Kollegieblocket vann, men det var hårt. Själv tyckte jag nog att domaren, Thomas Svensson, var lite väl hård. På en en-till-en-skola är det väl konstigt om man inte får vara på nätet en hel del?!

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar mitt inlägg.